Klachtenregeling

Flexibele openingstijden
's Ochtends vroeg of 's avonds naar de tandarts?
Onze praktijk is geopend van 07.30 uur tot 20.00 uur*

Klachtenregeling

Samen zoeken naar een oplossing

De tevredenheid van onze patienten staat bij ons hoog in het vaandel. Vindt u dat wij u bijvoorbeeld onvoldoende hebben geinformeerd of voldoet het resultaat van een behandeling niet aan uw verwachtingen, dan horen wij dat graag. Zo kunnen wij samen zoeken naar een oplossing.

Hebt u daarnaast nog vragen? Dan kunt u terecht bij het Tandheelkundig Informatie Punt. het TIP kan algemene vragen beantwoorden over een behandeling. Zie onderstaande link voor informatie:

https://www.allesoverhetgebit.nl/over-ons/tandheelkundig-informatie-punt/

Komen we er samen echt niet uit, dan kunt u kosteloos contact opnemen met de klachtenfunctionaris van de KNMT, de beroepsvereniging voor tandartsen. Hij bemiddelt en helpt u bij het formuleren van uw klacht. Zie onderstaande link voor meer informtie:

https://www.knmt.nl/patienten/klachtenregeling-voor-patienten

Hoe u ons kunt bereiken

Roelf Bosmastraat 39a
7462 MZ Rijssen

T (0548) 51 22 60
E receptie@laboesjkiri.nl

meer contactgegevens